Biograf

2012.04.07 19:59

Az elektronikus zenével, már kiskoromban kapcsolatba kerültem, akkori kedvenceim voltak többek között: Yello, Art Of Noise, Jean Michelle Jarre, Kraftwerk, Tangerine Dream. Gimnáziumi koromban kis mértékben a metál zenei műfaj is megfertőzött, ennek hatására kedveltem meg az industrial, és vele együtt az EBM zenéket is (Ministry, Skinny Puppy, Frontline Assembly, Front 242, Swamp Terrorist, Testify, Cassandra Complex...), továbbá volt egy rövid időszakom, amikor a Hardcore-technoért is rajongtam ( Thunderdome, Terrordome, Rave The City...). Ennek folyamányaként ismerkedtem meg a kilencvenes évek eleji, akkori uttörőnek számító (Old Scool) techno műfaj képviselőivel, akkori kedvenceim: Thrillithon, régi Prodigy, Phaser, Utah Saints, Human Resource, Eat Static, Orbital, The Orb, Future Sound Of London, Humanoid... Ebben az időben Josh Mar barátommal Százhalombattán elektronikus zenei bulikat szerveztünk.

Goa és a chill műfajjal 1995-ben ismerkedtem meg, amikor is a kezem közé került a Return To The Source nevezetű válogatás lemez. A végső elköteleződésemet a máig egyik kedvenc előadóm   Astral Projection 1996-ban kiadott Trust In Trance 3"-as albuma adta. A lelkes zenei gyűjtögetésem és műsoros cd-k utáni keresgélésem közepette ismerkedtem meg Jirzijjel, aki mellett 2000-óta rendszeresen játszom a chill teremben. Azóta számos helyszínre hívtak fellépni goa és/vagy chill-out szettekkel: többek között Virágék a Süss Fel Nap-ba, Dangerék a Supersonic Technikumba, továbbá nagyobb fesztiválokra kaptam felkéréseket, mint például: O.Z.O.R.A. Fesztivál, Psy-Weekend, Garancsi-tó... (2003-2011). Pár éve saját, szintetizátor alapú zenéket is komponálok, amelyekből pár szerzemény meg is jelent. Közeli terv a party-kon live-act műsoraim elindítása is.

Fellépések: Kasmír, K2, Partitúra Club, Ozora fesztivál, Psy-Weekend fesztivál, Oloff Páma Ház, Süss Fel Nap, Supersonic T… Együttműködés: Jirzij, Oleg, Virág, Buxi, Danger, Tsubi, Janusz, Transabi…

Kedvenc GOA előadók: Astral Projection, Man With No Name, Oforia, Tim Schuldt, Alternative Control, MFG, System Nipel, Electro Sun, Jaia, Triptych, Juno Reactor, Total Eclipse, Hypersonic, E-Jekt, Jaia, Miranda…
Kedvenc Chill előadóim: Future Sound Of London, Tripswitch, Abakus, Youth (in dub), Kris Kylven, Angel Tears, Kumba Mela Experience, Gabriel Le Mar, Shulman, Banco De Gaia, Noise Unit, Intermix, Synaesthesia, Astralasia…